17-11-2021

CVS 2021 gaat door in aangepaste vorm

Laatste praktische info CVS 2021

Het CVS-congres 2021 te Utrecht gaat fysiek door. Wij hebben, samen met de locatie, maatregelen getroffen om het congres op een verantwoorde manier door te kunnen laten gaan, met inachtneming van de strenge coronaregels die nu gelden.

Hier geven wij de belangrijkste praktische informatie die je nodig hebt voor tijdens het congres en leggen we uit hoe wij op de locatie de corona-maatregelen volgen.

Corona-maatregelen

  • De locatie houdt zich aan alle coronaregels voor evenementen. De eindtijd voor evenementen is vastgesteld op 18.00u, wat helaas betekent dat het CVS-diner en de CVS-drinks zullen komen te vervallen. Ter compensatie pakken we meer uit tijdens de borrel op donderdag en vrijdag!
  • Om aan de regels te voldoen zullen alle cateringmomenten (koffiepauzes, lunch en borrel) zittend plaatsvinden. Hiervoor worden extra stoelen en tafels neergezet. Tussen elk cateringmoment zullen de zitplaatsen gedesinfecteerd worden, zodat je zorgeloos kan netwerken.
  • De locatie biedt de mogelijkheid om de zalen ruimer op te stellen zodat er meer afstand bewaard kan worden.
  • Bij ontvangst op donderdag én vrijdag in de Nicolaïkerk zal de locatie vragen om een geldig corona toegangsbewijs volgens de dan geldende coronaregels. Zorg er dus voor dat je een geldig coronabewijs (een geldige QR-code en identiteitsbewijs) bij je hebt. Meld je aan het begin van de dag altijd eerst in de Nicolaïkerk, voordat je naar andere locaties gaat.
  • Bij klachten vragen we je om thuis te blijven en je bij een van de bestuursleden af te melden.
  • Samenvattend zijn de wijzigingen op het programma: Het CVS-diner en CVS-drinks gaan niet door. De borrel op donderdag en vrijdag worden uitgebreid met extra hapjes.

    Programma en sessievoorbereiding

  • Het programma staat online op de website. Bij afwijkingen tussen het programma in het programmaboekje en online, is het programma online leidend. Als je de papers wilt downloaden, dan kan dat via de inloggegevens die je onlangs in een aparte mail hebt ontvangen.
  • Het programmaboek ligt al of zal op zeer korte termijn op de mat liggen. Hierin vind je o.a. de samenvattingen, gegevens van de sessievoorzitters en de routebeschrijving. De samenvattingen van de papers van sessie F6 zitten niet in het programmaboek, maar kunnen via de website worden gedownload. Op pagina 34 staan bij sessie C1 de verkeerde auteurs en papers vermeld. Voor de juiste auteurs en papers verwijzen wij naar het programma op de website.
  • Voor ieder paper is in het programma 30 minuten ingeruimd. Zit je in een reguliere sessie? Beperk je presentatie dan tot 15-20 minuten, zodat er wat tijd over blijft voor discussie. Zit je in een kampvuursessie? Plan dan ruim de tijd in voor discussie en interactie. Zit je in een panelsessie? Beperk je presentatie dan tot 15 minuten, zodat aan het einde van de presentaties ruimte is voor de discussie.
  • Het beeldscherm voor de presentatie heeft een beeldverhouding van 16:9.
  • Houdt er rekening mee dat je een klein stuk buiten zult moeten lopen om bij de zalen te kunnen komen.
  • De CVS-prijzen zullen donderdag tijdens de borrel worden uitgereikt!
  • Mocht je door de aangescherpte corona-maatregelen niet meer willen deelnemen aan het congres, laat dit dan uiterlijk donderdag 18 november via info@cvs-congres.nl weten, zodat wij daar rekening mee kunnen houden in het programma. Overleg samen met je medeauteurs/collega's wie de presentatie dan kan geven. Informeer het bestuur hier uiterlijk donderdag 18 november over via info@cvs-congres.nl.

    Als er nog last-minute wijzigingen optreden, houden wij jullie uiteraard op de hoogte!


    Met vriendelijke groet,
    Het CVS-bestuur
    Arthur Scheltes (voorzitter)
    Danique Ton
    Isabel Liedtke (secretaris)
    Liselotte Bingen
    Lotte Bekenkamp
    Maarten 't Hoen (penningmeester)

    Naar overzicht